سنا (سامانه نوبت دهی اینترنتی)   
 
 


سوالات متداول

1. خدمات سامانه سنا چیست؟
در حال حاضر نوبت دهی آنلاین پزشکان فعال است . در تلاشیم تا در آینده خدمات بیشتری به سامانه اضافه نماییم

2. چگونه می توانم نوبت آنلاین بگیرم؟
ابتدا از لیست مراکز درمانی، پزشک مورد نظر و زمان ویزیت را انتخاب نمایید. سامانه از شما کد ملی و شماره همراه درخواست می کند و یک کد تایید به شماره همراه شما ارسال می شود. در مرحله بعد کد تاییدی که به همراه شما رسیده است را در قسمت مربوطه وارد نمایید تا ثبت نوبت شما نهایی گردد. در پایان سامانه یک کد رهگیری در اختیار شما قرار می دهد که لازم است تا زمان مشخص شده به مرکز درمانی مراجعه نمایید

3. چگونه می توانم مطمئن شوم که نوبتم ثبت شده؟
در پایان عملیات نوبت گیری، سامانه یک کد رهگیری در اختیار شما قرار می دهد. در اختیار داشتن کد رهگیری نشانه ثبت موفق نوبت برای شماست و لازم است تا زمانی که سامانه برای شما مشخص کرده است به مرکز درمانی مورد نظر مراجعه نمایید

4. آیا می توانم همزمان از سایت و اپلیکیشن برای نوبت گیری آنلاین استفاده کنم؟
بله. با این تفاوت که اگر از اپلیکیشن استفاده کنید لازم نیست هربار کد ملی و شماره همراه خود را وارد نمایید. بنابراین ما توصیه می کنیم برای استفاده آسانتر از خدمات سامانه از اپلیکیشن استفاده نمایید

5. چگونه می توانم نوبت آنلاین خود را لغو نمایم؟
با ورود به اپلیکیشن، از قسمت منوی برنامه وارد (نوبت های شما) شوید و نسبت به لغو نوبت اقدام نمایید

6. آیا نوبت هایی که از طریق سایت ثبت کرده ام در اپلیکیشن نیز قابل مشاهده و یا لغو کردن می باشد؟
بله. در صورتی که از شماره همراه شخصی خود استفاده کرده باشید سوابق نوبت های شما در اپلیکیشن نیز قابل مشاهده و مدیریت می باشد

7. آیا می توانم برای شخص دیگری نوبت بگیرم؟
بله؛ با استفاده از سایت و یا اپلیکیشن سنا می توانید به راحتی برای خود و یا هر شخص دیگری نوبت بگیرید

8. آیا باید برای نوبت آنلاین هزینه ای پرداخت کنم؟
در حال حاضر شما نوبت خود را رزرو می کنید. بنابراین هیچ هزینه ای به صورت آنلاین از شما دریافت نمی شود. پس از مراجعه به مرکز درمانی نیز فقط هزینه ویزیت پزشک را پرداخت می کنید. چنانچه در آینده تغییری در این زمینه ایجاد شود در همین صفحه و نیز صفحه قوانین اعلام می گردد